rÁMCOVÁ SMLOUVA O SPOLUPRÁCI
Používám tuto smlouvu o spolupráci.
Používám tuto smlouvu o spolupráci.
Níže uvedené smluvní strany
Ester Janků
místem podnikání Žďárná 208,679 52
IČ: 14146487
kontaktní e-mail: esterjanku@gmail.com
kontaktní telefon: +420 704163068
na jedné straně
(dále také jen jako „dodavatel“)
A
objednatel
na straně druhé
(dále také jen jako „objednatel“)
(společně dále též jen jako „smluvní strany“ nebo jednotlivě „smluvní strana“)
dohodly v souladu s ustanovením § 269 odst. 2 zákona č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, ve znění pozdějších předpisů, následující:
1.Předmět smlouvy
● Smluvní strany touto smlouvou sjednávají podmínky jejich spolupráce v oblasti poskytování služeb ze strany dodavatele, tj. zejména v oblasti Tvorby e-shopu, jeho obsahu, editaci obsahu a vizuální podoby e-shopu. Tyto jednotlivé kroky jsou uvedeny v cenové nabídce zaslané společně s touto smlouvou.
● Za podmínek sjednaných touto smlouvou se dodavatel zavazuje poskytovat služby a objednatel se zavazuje zaplatit za poskytnuté služby sjednanou úplatu.
2.Objednávka služeb
● Dodavatel a objednatel se společně dohodli na jednorázové činnosti.
● Jednotlivé služby se dodavatel zavazuje poskytovat objednateli na základě odsouhlaseného rozsahu poskytovaných služeb objednatele.
● Nebude-li v jednotlivých případech smluvními stranami sjednáno jinak, je objednávky služeb dle předchozího odstavce tohoto článku smlouvy objednatel oprávněn činit prostřednictvím elektronické pošty na shora uvedený kontaktní e-mail dodavatele, případně na jinou dodavatelem sdělenou kontaktní adresu. Objednávka musí obsahovat zejména podrobný popis požadované služby, veškeré relevantní podklady a požadavky objednatele na službu, jenž má být poskytnuta.
● Obě strany se dohodli na platbě při započetí práce. V případě vícepráce nad rámec dohodnuté cenové nabídky jsou účtovány hodiny dle hodinové sazby uvedené na www.esterjanku.cz/cenik
● Obě strany se dohodli na odevzdání hotové práce nejdéle k xxx
● Přijetí objednávky je dodavatel povinen potvrdit objednateli prostřednictvím elektronické pošty nejpozději do 24 hodin od jejího doručení. Ve stejné lhůtě je dodavatel povinen rovněž zaslat objednateli prostřednictvím elektronické pošty případné požadavky na doplnění objednávky služby v případech, kdy objednávka neobsahuje některé údaje nutné k poskytnutí objednávané služby, případně jej upozornit na nevhodnost pokynů či požadavků.
● Objednatel je povinen prostřednictvím elektronické pošty dle požadavků dodavatele dle předchozího odstavce tohoto článku smlouvy doplnit svoji objednávku, a to nejpozději do 2 dnů od doručení výzvy dodavatele.
● Poté, co bude dle dodavatele učiněná objednávka dostatečně konkrétní, aby ji bylo možné splnit, je dodavatel povinen bez zbytečného odkladu prostřednictvím elektronické pošty sdělit objednateli cenu služby, počet dnů nutných pro poskytnutí služby, případně další podstatné skutečnosti, o kterých prohlásí, že jejich odsouhlasení ze strany objednatele je podmínkou pro poskytnutí služby.
● Objednávka se stane pro objednavatele závaznou a dodavateli vzniká povinnost objednanou službu provést v okamžiku, kdy objednatel prostřednictvím elektronické pošty sdělí dodavateli, že bez výhrad souhlasí s cenou služby, datem jejího dodání a případně s dalšími skutečnostmi, pokud dodavatel dle předchozího odstavce tohoto článku prohlásí, že jejich odsouhlasení je podmínkou pro poskytnutí služby.
3.Poskytované služby
● Služby na základě této smlouvy budou ze strany dodavatele poskytovány v souladu s odsouhlasenými pokyny objednatele. Smluvní strany se zavazují si poskytovat za účelem poskytování služeb dle této smlouvy veškerou potřebnou součinnost.
● V případě, že dodavatel bude v rámci poskytované služby nejprve dle vzájemné dohody předkládat návrh na jednotlivou poskytovanou službu, je povinen předložit příslušný návrh v přiměřeném předstihu před sjednaným termínem realizace. Objednatele je v takovém případě povinen se k předloženému návrhu bez zbytečného odkladu vyjádři a sdělit své požadavky a připomínky tak, aby bylo možno jednotlivé služby realizovat v dohodnuté době.
● Sjednaná doba plnění služby se prodlužuje o dobu prodlení objednatele se splněním jeho povinností, nebo dobu, po kterou nebude poskytovat součinnost nutnou k poskytnutí služby.
● V případě, že to bude povaha poskytované služby umožňovat, je dodavatel povinen předat návrhy a podklady, které budou výsledkem jeho činnosti na základě této smlouvy. Objednatel bere na vědomí a souhlasí, že součástí služeb dodavatele mohou.
● V případě, že to bude povaha poskytované služby umožňovat, dodavatel se zavazuje předat objednateli též všechna přístupová práva, fotografie a hesla ke všem programům, webovým stránkám či jiným výsledkům jeho činnosti vykonávané podle této smlouvy.
4.Odměna a platební podmínky
● Za poskytnutí služeb dle této smlouvy se objednatel zavazuje zaplatit dodavateli odměnu, jejíž výše bude vždy sjednána v souvislosti s jednotlivými objednávkami služeb ze strany objednatele.
● Nebude-li v jednotlivých případech sjednáno jinak, zavazuje se objednatel uhradit sjednanou odměnu dodavateli před tím, než bude příslušná služba poskytnuta. V případě, že poskytovaná služba shodného rozsahu bude mít charakter nepřetržité nebo opakované činnosti v rozsahu nejméně tří (3) kalendářních měsíců, je objednatel povinen platit dodavateli sjednanou měsíční odměnu, a to vždy průběžně za aktuální měsíc s tím, že dodavatel je oprávněn vystavit daňový doklad za podmínek dle tohoto článku smlouvy nejpozději 15 den aktuálního měsíce.
● Poskytnutí jednotlivé služby je objednatel povinen bez zbytečného odkladu písemně odsouhlasit. Za písemné odsouhlasení se považuje i odsouhlasení formou elektronické pošty, pokud nebude dodavatel požadovat výlučně písemnou formu.
● Podkladem pro úhradu sjednané odměny bude vždy daňový doklad, který bude obsahovat všechny náležitosti vyžadované příslušným právním předpisem a který je dodavatel oprávněn vystavit a doručit dodavateli po poskytnutí příslušné služby.
● Daňový doklad bude doručen objednateli prostřednictvím elektronické pošty na shora uvedenou kontaktní e-mailovou adresu nebo na jinou objednatelem sdělenou adresu.
● Lhůta splatnosti daňového dokladu bude činit tři (3) dny a dodavatel je povinen daňový doklad zaslat shora sjednaným způsobem dodavateli v den jeho vystavení.
● Povinnost zaplatit odměnu dle této smlouvy je splněna dnem připsání příslušné částky na účet dodavatele uvedený na daňovém dokladu.
5.Další práva a povinnosti
● Objednatel je povinen bez zbytečného odkladu sdělovat dodavateli všechny okolnosti důležité pro plnění povinností dle této smlouvy, zejména své představy o způsobu poskytování služeb a bez zbytečného odkladu se vyjadřovat k předloženým návrhům
● Smluvní strany jsou si povinny bez zbytečného odkladu oznamovat jakékoli změny údajů uvedených v této smlouvě s tím, že jakákoliv taková změna bude pro druhou smluvní stranu závazná okamžikem jejího doručení.
● Tato smlouva a veškeré informace a dokumenty s ní související mají dle ujednání stran důvěrný charakter a žádná strany nebude oprávněna bez souhlasu druhé strany zpřístupnit tyto informace třetím osobám, s výjimkou případů, kdy je zpřístupnění těchto informací vyžadováno právními předpisy nebo příslušnými orgány na základě právních předpisů nebo jedná-li se o informace již veřejně přístupné. Smluvní strany jsou si vědomy, že veškeré sdělené skutečnosti, zejména veškeré informace a data o klientech druhé smluvní strany považuje každá ze smluvních stran za předmět svého obchodního tajemství s veškerými právními důsledky s tím spojenými a plnou právní ochranou, kterou tyto údaje používají. Smluvní strany jsou si vědomi a jsou v tomto směru plně srozuměni s tím, že obchodní tajemství druhé smluvní strany, se kterým budou seznámeny, nejsou oprávněny sdělit, zpřístupnit, využít pro sebe nebo pro jiný subjekt, a to jak v průběhu smluvního vztahu, tak i kdykoliv do budoucna. V souvislosti s tímto prohlášením jsou smluvní strany povinny zavázat k utajování informací tvořících obchodní tajemství smluvních stran všechny zaměstnance a osoby, které pověří úkoly v souvislosti s poskytováním služeb dle této smlouvy tak, aby i tito byli plnohodnotně zavázáni ve smyslu tohoto závazku; za porušení povinností na úseku zachovávání mlčenlivosti ve vztahu k druhé smluvní straně těmito zaměstnanci nebo osobami odpovídá druhé smluvní straně přímo příslušná smluvní strana. Tyto povinnosti trvají i po ukončení této smlouvy.
● Pokud obecně závazný právní předpis stanoví v případě poskytování sjednané služby na základě této smlouvy další povinnosti, jsou smluvní strany povinny činit veškeré úkony nutné ke splnění stanovených povinností.
● Dodavatel je povinen poskytovat služby podle této smlouvy s vynaložením veškeré odborné péče, poctivě, v dobré víře, je povinen dbát zájmů objednatele, jednat v souladu s požadavky a pokyny objednatele a průběžně objednatele informovat o postupu ve věci plnění této smlouvy.
● Práva a povinnosti smluvních stran související z odpovědnosti za vady poskytnutých služeb se řídit obecně závaznými právními předpisy.
● Pro případ, že poskytovaná služba bude mít charakter funkčního technického řešení, zhotovitel se zavazuje:
● Po nahlášení závady zahájit opravu nejpozději do:
a) 3 dny – v pracovních dnech
b) 4 dny – o víkendech a svátcích
● Každý požadavek na odstranění závady bude vyřízen nejpozději do 2 pracovního dne od přijetí požadavku. Nebude-li možné jej ze závažných důvodů (vyšší moc apod.) kladně vyřídit v uvedené lhůtě, bude objednatel neprodleně ze strany
dodavatele kontaktován a o této situaci informován prostřednictvím e-mailové zprávy.
● Pro hlášení závad a uživatelskou podporu je objednatel povinen užívat následující kontakty: + 420 704 163 068 a esterjanku@gmail.com /eshopy@esterjanku.cz
V pracovní dny od 9:00 - 16:00 v akutních případech i mimo tuto dobu písemně na e-mail.
UPOZORNĚNÍ:
Nepřebírám odpovědnost za produkty, jejich popisy ceny a další informace, které dostávám od zadavatele.
Nepřebírám odpovědnost za vady poskytnuté vlivem třetích stran, jako jsou výpadky systému, odstávky platebních bran, dopravců a platformy. Toto patří mezi běžné věci, které se na e-shopu stát mohou a nemám šanci je ovlivnit.
Nepřebírám odpovědnost za aktuálnost vašeho e-shop řešení, v případě že si sami změníte šablonu či další nastavení, nemohu zaručit, že vešké nastavení bude fungovat správně (např. změníte si šablonu na platformě shoptet- je možné že vám nebudou fungovat úpravy, protože každá šablona má svůj kód, v případě, že si odpojíte API napojení na třetí strany, pravděpodobně vám nebude napojení fungovat..)
Nepřebírám odpovědnost za vady vytvořené dalším neodborným zásahem dalších třetích stran (marketingová agentura, copywriter a další, kteří mají do e-shopu od vás přístup)
7.Práva duševního vlastnictví – licenční smlouva
● Dodavatel se zavazuje poskytovat služby dle této smlouvy takovým způsobem, aby nedošlo k zásahu do práva duševního vlastnictví třetí osoby. V případě, že objednatel poskytne dodavateli jakékoli materiály určené k poskytnutí služby, zavazuje se zajistit, že tyto materiály, případně jejich použití nebude v rozporu s právy duševního vlastnictví třetí osoby. Pro případ porušení této povinnosti se objednatel zavazuje nahradit veškerou takto případně vzniklou škodu dodavateli.
● Pokud bude poskytnutí služby dle této smlouvy zahrnovat získání licence od třetí osoby (např. z důvodu užití fotografií) a nebude-li sjednáno jinak, nese náklady na licenční poplatky objednatel. Náklady tohoto typu budou objednateli neprodleně a předem oznámený dodavatelem a budou objednatelem schváleny.
● Licence se poskytuje ke všem způsobům užití autorského díla bez jakéhokoliv omezení způsobu užití a bez ohledu na médium, prostřednictvím kterého je dílo zachyceno (sdělováno či vnímáno).
● Licence se poskytuje bez jakéhokoliv časového omezení. Pro vyloučení případných pochybností se výslovně sjednává, že licence bude za neměnných podmínek trvat alespoň po dobu 99 let.
● Územní rozsah licence není, jakkoliv omezen.
● Licence zahrnuje právo objednatele autorské dílo rozmnožovat, měnit a upravovat bez jakýchkoliv omezení.
● Objednatel není povinen licenci využít.
● Objednatel je oprávněna poskytnout oprávnění tvořící součást licence zcela nebo zčásti třetí osobě (podlicence).
● Objednatel je oprávněn postoupit licenci na třetí osobu bez souhlasu dodavatele; o postoupení se objednatel zavazuje dodavatel informovat.
● Úplata za poskytnutí licence je již obsažena v odměně dle článku 4 této smlouvy.
8.Vlastnické právo
● Pokud bude výsledkem činnosti dodavatele na základě této smlouvy vytvoření věci způsobilé být předmětem vlastnického práva, je dodavatel povinen v rámci poskytované služby předat objednateli takto vytvořenou věc. O předání věci bude smluvními stranami sepsán písemný protokol. Vlastnické právo k této věci přechází na objednatele v okamžiku zaplacení odměny za poskytnutou službu, jejíž je věc součástí.
● Pokud bude výsledkem činnosti dodavatele na základě této smlouvy vytvoření předmětu duševního vlastnictví a na základě dohody stran bude dodavatel povinen předat výsledek své činnosti objednateli na hmotném nosiči, okamžikem předání tohoto hmotného nosiče se objednatel stává vlastníkem tohoto hmotného nosiče. Odměna sjednaná na základě článku 4 této smlouvy zahrnuje rovněž úplatu za poskytnutí uvedeného hmotného nosiče.
9.Trvání smlouvy
● Tato smlouva se uzavírá na dobu určitou a to do 31.12.2025
● Kterákoliv smluvní strana je oprávněna tuto smlouvu vypovědět s výpovědní lhůtou, která činí 2 měsíce. Výpovědní lhůta musí skončit ke konci kalendářního měsíce.
● Tato smlouva nabývá účinnosti dne jejího platného uzavření.
● Dodavatel je oprávněn přerušit poskytování služeb dle této smlouvy, případně odmítnout objednávku, pokud bude objednatel v prodlení s úhradou sjednané odměny či její části.
● Obě smluvní strany jsou oprávněny od této smlouvy i od jednotlivých závazných objednávek, jestliže nebyly dosud zcela splněny závazky z nich vyplývající, odstoupit v případě, že
● byly učiněny kroky k zahájení insolvenčního řízení vůči druhé straně ve smyslu zákona č. 186/2006 Sb., o úpadku o způsobech jeho řešení (dále jen „insolvenční zákon“),
● na druhou smluvní stranu byl nebo druhá smluvní strana sama na sebe podala insolvenční návrh ve smyslu insolvenčního zákona,
● že druhá smluvní strana je v úpadku nebo jí úpadek hrozí,
● insolvenční soud vydal rozhodnutí o úpadku nebo insolvenční soud zamítl insolvenční návrh pro nedostatek majetku druhé smluvní strany,
● druhá smluvní strana hrubě nebo opakovaně porušila své povinnosti pro z ni této smlouvy vyplývající. Oznámení o odstoupení musí být učiněno písemně, musí v něm být uveden důvod odstoupení.
10. Závěrečná ujednání
6.1. Tato smlouva představuje úplnou dohodu mezi smluvními stranami v této věci a nahrazuje jakékoliv předcházející ústní či písemné dohody a ujednání, uzavřené v této věci mezi smluvními stranami.
6.2. Smluvní strany sjednávají, dodavatel je oprávněn prezentovat na svých webových stránkách či v jiných propagačních materiálech služby poskytované dle této smlouvy, včetně jejich vizualizací, jako referenční. Uvedené oprávnění není dotčeno případnou povinností dodavatele předat objednateli veškeré zdrojové kódy, přístupová práva a hesla.
6.3. Jakékoliv změny či dodatky k této smlouvě jsou možné pouze v písemné formě.
● Smluvní strany sjednávají, že doručování bude probíhat buď písemnou formou na adresu sídla či místa podnikání, případně na jinou písemně sdělenou adresu, nebo prostřednictvím elektronické pošty na kontaktní e-mailovou adresu uvedenou v této smlouvě nebo na jinou sdělenou adresu.
● Tato smlouva, všechny právní vztahy z ní vyplývající a s ní související, jakož i případné mimosmluvní závazky vzniklé z ní nebo v souvislosti s ní se řídí právním řádem České republiky.
● Obě smluvní strany prohlašují, že tuto smlouvu uzavírají v rámci jejich podnikatelské činnosti.
● Smlouva je vyhotovena ve dvou (2) stejnopisech s platností originálu, podepsaných účastníky či jejich oprávněnými zástupci, přičemž každá ze smluvních stran obdrží po jednom (1) vyhotovení.
● Smluvní strany shodně prohlašují, že si tuto smlouvu před jejím podepsáním přečetly, že byla uzavřena po vzájemném projednání podle jejich pravé a svobodné vůle, že jejímu obsahu porozuměly a svůj projev vůle učinili vážně, určitě, srozumitelně, dobrovolně, a nikoliv v tísni nebo za nápadně nevýhodných podmínek a že se dohodly na celém jejím obsahu, což stvrzují svými podpisy.
V Boskovicích dne
Ester Janků
(dodavatel)
V dne
(objednatel)