top of page
Projektové řízení

1.Projektová příprava
Stanovím rozpočet, zajistím potřebné zdroje a nastavím projektové nástroje. Řídím tým, definuji cíle a klíčové termíny. V této fázi se nastavuje základní rámec celého projektu.
2. Vizuální směr
Zajišťuji návrh vizuální identity značky – moodboardy, grafiku, brand manuál a ton of voice. Spolupracuji s designéry pro online i offline výstupy, které sjednotí vzhled a vyznění značky.
3. Strategická analýza
Provádím analýzu konkurence a klíčových slov. Připravuji obsahový a marketingový plán, kterým se celý tým následně řídí. Tato fáze určuje směr značky a komunikační strategie.
4. Realizace a kontrola
Pravidelně komunikuji s klientem a dodavateli, plánuji schůzky a zajišťuji výstupy. Hlídám termíny, předcházím rizikům a průběžně kontroluji hotové části e-shopu z více perspektiv.
bottom of page