Tvorba e-shopu
Dokážeme pro vás zajistit kompletní vizuál značky a mnoho dalších nezbytností.

Zvýšení uživatelské přívětivosti
Méně opuštěných košíků
Lepší pozice ve vyhledavačích
1. Založení projektu
- Po zaplacení 100% částky pro vás založím e-shop na váš e-mail.
- Máte k němu po celou dobu přístup.
- Nasdílím složku, kam nahráváme podklady.
- Posbírám a zkontroluji data a vše co k e-shopu doposud máte.
2. Doplnění údajů
- Doplním administraci o veškeré vaše údaje.
- Připravím základní šablonu a její rozvržení (zápatí, záhlaví stránky a textové podstránky).
3. Legislativní požadavky
- Zajistím splnění legislativních požadavků pro schválení platební brány, dopravy a dalších prvků.
4. Nastavení obsahu
- Doplním obsah, přidám na e-shop texty na kategorie, podkategorie, produkty a všechny nezbytnosti pro kupující.
5. Nastavení vzhledu
- Pracuji s UX/UI prvky.
- K ruce je nám i kodér a grafik/designér, pokud si to budete přát.
6. Propojení třetích stran
- Napojím dopravce, platební bránu či další nástroje.
- Také nastavím základní SEO.
7. Fáze kontroly a testování
- Projdeme společně testovací objednávku.
- Zkontroluji responzivní vzhled.
- Upravím nebo opravím chybky.
8. Spuštění a optimalizace
- E-shop je plně připraven ke spuštění.
- Vypouštíme do světa připravený a naplněný e-shop.
FAQs
Zajímá vás něco konkrétního? Zavolejte mi, poradím vám.
Tvořím a migruji e-shopy a weby primárně na low code nebo no-code platformách. Vybereme platformu, kterou vám na míru upravím. Odpadá tak náklad na složitý a zdlouhavý vývoj.
Díky této metodě jste schopni si e-shop editovat sami a nemusíte čekat na zapracování jednotlivých požadavků. Mimo to také provádím audity e-shopu a jejich plnou optimalizaci a správu.
Ke každému klientovi přistupuji individuálně. Nezávazně si zavoláme a připravím plán řešení včetně cenové nabídky. Pro představu e-shop pro začínající podnikatele a malé tvůrce vyjde zhruba na 18.000 Kč.
Obvykle okolo 6-14 týdnů. Tento čas se mi osvědčil jako ideální pro zákazníka i pro pro mě. Máme dostatek času pro přípravu dat, komunikaci s dodavateli, tvorbu materiálu a doladění vizuálu, optimalizaci a testování spuštění. Konkrétní termín vždy upřesním.
Ano, e-shop zakládám na vaše údaje. Dostáváte průběžné informace. Využívám CRM, vidíte veškeré podklady. S e-shopem vás zaučím. Jsem vám k ruce i po spuštění.
Ano, řeším vše kolem vzniku firemní identity a webu. Já a můj tým jsme vám plně k dispozici.